Plimbare printre Zimbri

Nu departe de Bucuresti se afla o rezervatie de Zimbri, un loc deosebit pe care va invitam sa il descoperiti impreuna cu noi.
La rugamintea celor de la Asociatia Sportul pentru Tine, am inspectat traseele pentru concursul organizat de ei in luna august. Locul propus: Zimbraria Bucsani. Am descoperit o zona frumoasa si putin umblata. Am facut doua bucle de cate 20 km fiecare, una intr-o padure de lastaris si alta intr-o zona de dealuri, asemanatoare cu Drumul Vinului.
La sfarsit am intrat in rezervatia de zimbri. Am dat de niste animale blande, curioase si foarte frumoase. Ne-au placut atat de mult incat am decis sa ne intoarcem cat de curand in zona 🙂


Foto: TabereCuSuflet

2 Comments (+add yours?)

  1. Trackback: Plimbare printre Zimbri « TabereCuSuflet
  2. Trackback: Cu bicicletele la Zimbrarie | TabereCuSuflet

Leave a Reply

Bucuresti: str.Pictor Obedeanu, nr 18
Sinaia: str.Horia, Closca si Crisan, nr 29
0755 T A B E R E
office @ taberecusuflet.ro

Conţinutul acestui blog (articole şi imagini) este protejat prin Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Reproducerea parţială sau integrală a conţinutului se face numai cu acordul scris al autorilor. www.taberecusuflet.ro
