Tura Combinata | Mountanbike & Parc Aventura

Duminica am organizat o tura combinata. Mai intai am fost la Parc Aventura, apoi la o tura de mountainbike.
inca de dimineata, Parcul de Aventura de la Comana a rasunat de chiotele de bucurie ale copiilor. La final, dupa ce ne-am dat in tiroliana de peste lac, ne-am dat hamul jos si am trecut la pedalat.
Ca de obicei, la tura au fost multi copii. Am facut traseul scurt si, majoritatea copiilor s-au descurcat de minune. Au fost si unii pe care nu i-a ajutat bicicleta, insa la tura viitoare, suntem convinsi ca vor fi in fata:)


Foto: TaberCuSuflet

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Tura Combinata | Poze de la Ionel III « TabereCuSuflet

Leave a Reply

Bucuresti: str.Pictor Obedeanu, nr 18
Sinaia: str.Horia, Closca si Crisan, nr 29
0755 T A B E R E
office @ taberecusuflet.ro

Conţinutul acestui blog (articole şi imagini) este protejat prin Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Reproducerea parţială sau integrală a conţinutului se face numai cu acordul scris al autorilor. www.taberecusuflet.ro
